بازی های ویدئویی فراگیر

دوشنبه 23 آبان 1401
9:15
mina

بازی‌های کامپیوتری در ابتدا ظاهر جذابی نداشته و ابتدایی و پیش و پا افتاده بودند اما با قوی‌تر شدن پردازنده‌های کامپیوتری بازی‌هایی ساخته شدند که علاوه بر ظاهر و گرافیک جذاب و پرجزئیات، داستان‌های گیرا و نیز نوآوری‌های متعددی در زمینه انیمیشن، گیم‌پلی و مکانیک داشتند. همین روند درمورد بازی‌های موبایل هم اتفاق افتاد و از بازی Snake روی گوشی ۱۱۰۰ نوکیا حالا به بازی‌هایی مثل کلش اف کلنز، پابجی موبایل، فیفا، کال اف دیوتی، قارچ خور، آسفالت، ماین کرافت، و همچنین بازی‌های ایرانی مثل آمیرزا، منچرز، کوییز اف کینگز، فروت کرفت، مدیریت آنلاین فوتبال، پسر خوانده، مافیا رسیده‌ایم.

بازی پابجی پایه‌گذار سبک بتل رویال (Battle Royale) بود که به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان هم شناخته می‌شود. نسخه اصلی پابجی هم در سال ۲۰۱۷ فقط برای کامپیوتر منتشر شد و به سرعت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. این بازی اینقدر محبوب شد که نسخه موبایل و نسخه کنسولی آن هم راهی بازار شد. الان بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازیهای رقابتی آنلاین به حساب می‌آید که گرافیک خیلی خوبی هم برای در نظر گرفته شده است. اگر گوشی قدرتمندی دارید، این امکان را خواهید داشت که بتوانید بازی را روی بالاترین کیفیت قرار بدهید و مشاهده خواهید کرد که با سرعت ۹۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود. تازه اگر صفحه نمایش گوشی شما از HDR پشتیبانی کند و وضوح تصویر آن هم اولترا اچ دی (Ultra HD) باشد، کیفیت بازی چند برابر بالاتر می‌رود.

اگر با مجموعه نیمیان لجندز آشنا نیستید، باید بگوییم که این بازی یکی از باکیفیت‌ترین بازیهای موبایل در طول سال‌های گذشته است. نسخه برایت‌ریج هم دنباله جدید این مجموعه به‌حساب می‌آید. با یک بازی اوپن ورد (Open World) با ویژگی‌های نقش آفرینی سر و کار خواهید داشت. بازی تنظیمات گرافیکی مختلفی هم دارد و می‌توانید به صورتی این تنظیمات را انجام دهید که بازی بهتر روی گوشی اجرا شود. اگر گوشی قوی‌ای دارید، پیشنهاد میکنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید.

https://cse.google.ad/url?q=https://wyky.ir/

https://cse.google.az/url?sa=https://wyky.ir/

https://cse.google.be/url?q=https://wyky.ir/

https://cse.google.bg/url?q=https://wyky.ir/



[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی و سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]