دانلود بازی Fortnite فورتنایت برای اندروید؛ گیم پلی نقد و بررسی

پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400
10:23
mina

در این مطلب به نقد و بررسی بازی Fortnite فورتنایت خواهیم پرداخت. در ادامه لینک دانلود بازی بازی Fortnite و گیم پلی بازی را بررسی می کنیم.

معرفی بازی Fortnite فورتنایت

دانلود بازی fortnite اندروید

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید و طی یکی دو ماه گذشته به سراغ ‌آنها رفته باشید قطعا نام بازی Fortnite را شنیده‌اید. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی توسط کمپانی Epic Gaming معرفی شد و تا کنون بیش از ۱۲۵ میلیون کاربر را جذب خود کرده‌است. بنابر اعلام خود کمپانی در هر ماه ۴۰ میلیون کاربر به طور آنلاین فورتنایت را بازی کرده‌اند.

فورتنایت یک بازی سوم شخص شوتر مولتی پلیر آنلاین است در که پلتفرم‌های مختلف قابل دسترسی است. این بازی را میتوان در کامپیوتر‌های شخصی، پی اس ۴، ایکس باکس و جدیدا در گوشی‌ها نیز انجام داد.

کمپانی اپیک گیمینگ برای رویارویی با موفقیت زیاد بازی Player Unknown’s Battleground بازی خود را طراحی کرد و به دلیل سادگی و راحتی بازی، سریع به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. لازم به ذکر است که دانلود این بازی کاملا رایگان بوده و برخی از ویژگی‌های بازی مانند Skin ها مشابه سایر بازی‌های آنلاین قابل خرید است. با گذر زمان و بسته‌های جدیدی به بازی اضافه شد تا اینکه Fortnite Battle Royal به عنوان پکیج نهایی بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه بازیFortnite فورتنایت:

محیط بازی و نحوه‌ی انجام آن بسیار ساده است. ۱۰۰ بازیکن در محیطی بسیار بزرگ وارد شده و آخرین نفری که زنده بماند برنده‌ی بازی است. زمانی که فردی میخواد وارد بازی شود محل فرود خود را انتخاب می‌کند و توسط هواپیما و با سقوط آزاد در محل مورد نظر خود فرود می‌آید. برای اینکه بازی جذابیت خود را از دست ندهد و بازیکنان با هم درگیر شوند طراحان طوفان آبی رنگی طراحی کرده که به مرور محیط بازی را کم می‌کند و به این شکل بازیکنان مجبورند که مرکز نقشه‌ی خود در حرکت باشند و در این مسیر مجبور به حذف سایر بازیکنان می‌شوند. لباس‌های بهتر، اسحله‌های بهتر و امکانات بیشتر شانس هر فرد را برای زنده ماندن بیشتر می‌کند.

Fortnite از جایی شروع می شود که شما به همراه افراد آنلاین دیگر در جایی از محیط بازی منتظر تکمیل شدن تعداد افراد آنلاین می شوید و سپس بازی لانچ می شود. بعد از استارت بازی شما از یک اتوبوس مسخره از آسمان به سمت زمین پرتاب می شوید و با چتر فرود می آیید و زمین جایی نیست جز یک جزیره بهشتی! بعد از فرود باید سریع بدنبال آیتم باشید تا در مقابل ۹۹ نفر بازیکن آنلاین دیگر بتوانید دفاع کرده و یا آن ها را از بین ببرید.

ویژگی های بازیFortnite فورتنایت:

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که فورتنایت را بسیار جذاب کرده ردگیری بازیکنان است. در هر زمان که شما تیری شلیک کنید و یا از اسلحه‌ی خود استفاده کنید موقعیت شما لو می‌رود و سایر بازیکنان محل اختفای شما را پیدا کرده و ممکن است جان خود را از دست بدهید زیرا هر تیر ردی از خود به جا می‌گذارد. این ویژگی فورتنایت را از PUBG کاملا متمایز می‌سازد. در فورتنایت شما نمی‌توانید تمام حریفان را بی سر و صدا بکشید. شاید این عمل شما را تا ده نفر آخر برساند اما در نهایت مجبور به رویارویی مستقیم خواهید شد.

دیگر ویژگی منحصربه فرد این بازی ساخت و ساز است. شما تنها یک جان دارید و بازی شما را مجبور به درگیری می‌سازد بنابراین در اواخر هر دور هر کس که بیشترین Loot و یا منابع را در اختیار داشته‌باشد شانس بیشتری برای برنده شدن خواهد‌داشت. تقریبا تمام چیزهایی که در بازی مشاهده می‌شود را می‌توان توسط تبر از بین برد و از منابع آن استفاده کرد. درخت‌ها،سنگ‌ها و ماشین‌ها برای استفاده از چوب و سنگ و فلز قابل تخریب هستند. با استفاده از این منابع شما می‌توانید ساختمان سازی کنید. اگر لازم باشد می‌توانید برای خود پل بسازید. می‌توانید برجی برای خود ساخته و در بالای آن پناه گرفته و حریفان را هدف بگیرید. پله و یا دیوار بسازید. البته تمام چیزهایی که توسط بازیکنان ساخته می‌شود به همان نسبت قابلیت تخریب را نیز دارند.

نقد بازی Fortnite فورتنایت :

بازی Player Unknown’s Battlegrounds یا همان PUBG از سازندگان Bluehole طوری آماده وارد میدان شد که دیگر سازندگان از پیشرفت آن ترسیدند. این بازی آنقدر واقعی و دست باز است که بازیکن می تواند طعم جنگ واقعی را بچشد. اسلحه های استاندارد، شخصی سازی سلاح ها و ظاهر کاراکتر، وجود وسایل نقلیه و… از دلایل بال کشیدن بازی PUBG می باشد. گیم پلی بازی fortnite بسیار جذاب است. در این میان استودیو Epic Games با دیدن موفقیت چشمگیر PUBG ایده ای نو به ذهنش خطور کرد و چیزی را خلق کرد که حتی PUBG را هم پشت سر گذاشت. استودیو Epic Games با ساخت بازی Fortnite همراه با گرافیک کارتونی کاری کرد که گیمرها دلیلی برای مهاجرت از PUBG به سمت Fortnite داشته باشند.

دانلود بازی Fortnite فورتنایت

دانلود بازی فورتنایت از مایکت

دانلود بازی فورتنایت از بازار

دانلود بازی fortnite از گوگل پلی

مشاهده تریلر بازی از آپارات

سیستم مورد نیاز بازی Fortnite فورتنایت :

در زیر لیست گوشی های که سیستم مورد نیاز بازی فورتنایت Fortnite رو دارن میبینین. این لیست توسط سایت رسمی بازی فورتنایت fortnite ارائه شده.

سامسونگ گلگسی: S7 / S7 edge / S7 Active, S8 / S8+ / S8 Active, S9 / S9+, S10e / S10 / S10+ / S10 5G, Note 8, Note 9, Tab S3 / S3 WiFi, S4, A9 / A9 Pr

سونی: Xperia XZ / XZ Premium, XZs, XZ1 / XZ1 Compact, XZ2 / XZ2 Premium / XZ2 Compact, XZ3, Xperia 1

ال جی : G5, G6, G7 ThinQ, V20, V30 / V30+, V50

وان پلاس : ۳, ۳T, 5, 5T, 6, 6T, 7 and 7 Pro

شیائومی: Blackshark, Mi 5 / 5S / 5S Plus, 6 / 6 Plus, Mi 8 / 8 Explorer, Mi Mix / Mi Mix 2 / Mi Mix 2S, Mi Note 2, Poco F1

گوگل: Pixel / Pixel XL, Pixel 2 / Pixel 2 XL, Pixel 3 / Pixel 3 XL

ایسوس: ROG Phone, Zenfone 4 Pro, 5Z, V

نوکیا: ۸, ۸٫۱/X7

ریزر: Phone / Phone 2

زد تی ای : Axon 7 / 7s, Axon M, Nubia / Z17 / Z17s, Nubia Z11

اچ تی سی: ۱۰, U Ultra, U11/ U11+, U12

لنوو : Moto Z/Z Droid, Moto Z3, Moto Z2 Force

هواوی : HONOR 10, HONOR Play, HONOR Mate 10 / Pro, HONOR Mate RS, HONOR Nova 3, HONOR P20 / Pro, HONOR V10, HONOR View20, HONOR Mate 20 / X / Pro, HONOR 20

جمع بندی:

بازی Fortnite بخش‌های متنوعی را در دسترس شما قرار می‌دهد که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم‌شان شوید؛ از مهم‌ترین بخش‌های این بازی می‌توان به فورتنایت بتل رویال، فورتنایت کریتیو و حالت زامبی این بازی یعنی بخش Save The World اشاره کرد که هر کدام از این حالت‌ها، برنامه‌های زیادی برای سرگرم کردن شما و دوستانتان آماده کرده‌اند.

بازی فورتنایت هم‌اکنون در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس دانلود قرار دارد.

نظر شما در مورد سیستم مورد نیاز بازی فورتنایت چیست؟ آیا می‌توانید به راحتی این بازی بتل رویال رایگان را اجرا کنید؟ در صورت نیاز به راهنمایی برای آموزش نصب و اجرای این عنوان، حتما آن را در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر کلیلک کنید.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی و سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]