دانلود بازی Super Mario Run؛ سوپر ماریو ران برای اندروید + نسخه مود شده

دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
12:46
mina
دانلود بازی Super Mario Run؛ سوپر ماریو ران برای اندروید + نسخه مود شده

در این مطلب به نقد و بررسی نسخه های مختلف بازی Super Mario Run خواهیم پرداخت. در ادامه لینک دانلود مستقیم نسخه اصلی بازی سوپر ماریو ران و نسخه های مود شده و هک شده بازی را در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی بازی Super Mario Run

بازی Super Mario Run سوپر ماریو ران عنوانی محبوب و شناخته شده از سوی کمپانی نینتندو است که سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه اندرویدی آن در اختیار گیمرها و دوست‌داران سری بازی های سوپر ماریو قرار گرفته است. اگر به خاطر داشته باشید، در سال‌های گذشته، بازی قارچ خور یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول قدیمی نینتندو بود. بسیاری از ما با این بازی قدیمی، خاطرات بسیاری داریم. قارچ خور یا سوپر ماریو، این بار در سال 2017، نسخه‌های کاملا جدید و فوق‌العاده را عرضه کرده که حال و هوای این بازی نوستالوژیک را برای شما زنده خواهد کرد. یکی از قابل توجه‌ترین امکانات سوپر ماریوی جدید، قابلیت کنترل بازی با یک دست است. رفته رفته تعداد بازی‌های این چنینی رو به افزایش هستند، برای بازی کردن بازی Super Mario Run، نیازی به استفاده از هر دو دست ندارید، شما میتوانید با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، کاراکتر بازی را رو به جلو حرکت دهید و در زمان‌های مناسب پرش کرده و با جمع‌آوری سکه‌ها، مراحل بازی Super Mario Run را پشت سر بگذارید. این بازی ناقص است و برای کامل شدنش باید با دلار آن را بخرید. بازی Super Mario Run هک نمی شود و امکان خرید رایگان وجود ندارد.

داستان بازی سوپر ماریو ران

در بازی سوپر ماریو ران شما می‌بایست شاهزاده Peach را از چنگال Bowser نجات دهید، برای این کار لازم است محوریت داستانی بازی را دنبال کرده و در زمان‌های درست از خود واکنش نشان دهید. برای رسیدن به قلعه‌ی Bowser، لازم است که تعداد 24 مرحله مختلف را در قالب 6 جهان کاملا مختلف از بازی پشت سر بگذارید تا در انتهای بازی Super Mario Run به هدف نهایی برسید. با پایان دادن به این بازی می‌ـوانید پادشاهی منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و با سایر کاراکترهای جدیدی که در بازی وجود دارند، یک بار دیگر بازی را آغاز کنید.

مراحل بازی Super Mario Run، دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی ماریو انتظار دارید ؛ انواع اقسام محیط ها شامل قصرهایی آتشین، خانه های ارواح، جنگل های قارچ، همه و همه در سوپر ماریو ران وجود دارند و دشمنان معروف ماریو نیز مانند لاک پشت‌های پرنده در بازی هستند و سعی می کنند برای شما مشکل به وجود بیاورند، گرافیک بازی Super Mario Run نیز کاملا هم سو با تمام بازی های این مجموعه است و انیمیشن های پرش ماریو، واقعا زیبا کار شده‌ اند و مطمئنا وقتی برای اولین باری انیمیشن های مختلف وی را می‌بینید، زبان به تحسین نینتندو باز خواهید کرد!

برای مشاهده بازی های بیشتر مانند بازی Fortnite، بازی Overwatch 2 و بازی های دیگر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید. دانلود انواع بازی های مود شده، هک شده و پول بی نهایت در سایت ما.

ویژگی های بازی Super Mario Run

بخش تور جهانی World Tour

  • با سبک خاص خود بدوید، بپرید تا Princess Peach را از چنگال‌ های Bowser نجات دهید.
  • در دشت‌، غار، خانه ارواح، سفینه‌ های هوایی، قصر و… سفر کنید.
  • 6 دنیا با 24 مرحله طراحی شده جدید برای بازی با یک دست را به اتمام برسانید.

بخش مسابقات Toad Rally

  • حرکات زیبای ماریو را نشان داده، با دوستان خود رقابت کرده و افراد مختلف از سراسر دنیا را به چالش بکشید.
  • یک بخش چالش (Challenge Mode) که رقابت‌ های آن در هر بازدید شما متفاوت خواهند بود.
  • با حرکات زیبای سایر بازیکنان برای بدست آوردن بالاترین امتیاز به مبارزه پرداخته در حالی که سکه جمع کرده و توسط جمعیتی از Toad‌ها مورد تشویق قرار می‌ گیرید.
  • می‌ توانید با اجرای حرکات جذاب، بار مخصوص خود را پر کرده و وارد حالت Coin Rush شوید.

بخش ساخت پادشاهی Kingdom Builder

  • با جمع آوری سکه و Toad‌ها پادشاهی خود را بسازید.
  • پادشاهی خاص خود را با ساختمان‌ و دکوراسیون‌های که با کمک Toad‌های جمع آوری شده در بخش Toad Rally بدست آورده‌اید، طراحی کنید.
  • بیش از 100 نوع آیتم مختلف در بخش Kingdom Builder وجود دارد.

دانلود بازی سوپر ماریو ران:

دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید از مایکت

دانلود بازی Super Mario Run مود شده از APKTOPS

همچنین دانلود بازی Super Mario Run برای کامپیوتر و سیستم های PC موجود می باشد که ما در این بخش به آن نمی پردازیم. دانلود نسخه مود شده بازی Super Mario Run و هک شده و پول بی نهایت بازی سوپر ماریو ران نیز موجود می باشد که پیشنهاد ما به شما نسخه اصلی این بازی است.

کلام پایانی:

هدف اصلی بازی سوپر ماریو ران هم در این بازی مانند اکثر بازی های این مجموعه، نجات پرنسس پیچ از دست باوزر بدجنس است! اگر از علاقه مندان به بازیهای سوپر ماریو هستید بدون شک بازی Super Mario Run بهترین انتخاب است! نظر شما در مورد بازی Super Mario Run جذاب چیه؟ برای ما بنویسید.

برای دانلود بازی های بیشتر اینجا کلیک کنید.


[ بازدید : 292 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی و سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]