نقش تک تیرانداز در بازی مافیا

پنجشنبه 25 شهريور 1400
9:02
mina
نقش تک تیرانداز در بازی مافیا

تک تیرانداز در مافیا یا به قول خارجی‌ها اسنایپر، پست حساسی دارد و طراح این نقش خواسته که حساسیت آن با اسنایپر واقعی ذره‌ای فرق نداشته باشد.

تک تیرانداز که با اسامی حرفه‌ای و اسنایپر نیز شناخته شده است جز گروه شهروندان است. تک‌تیر انداز با اعلام گاد بیدار شده و می‌تواند یکی از اعضای مافیا را به قتل برساند. شلیک تک‌تیرانداز اختیاری است و هر شبی که مطمئن بود می‌توان شلیک کند.

نقش تک تیرانداز در بازی مسابقه شهروند و مافیا این است که هر شب بیدار می شود ولی فقط دوبار می تواند از تیر اش استفاده کند. باید مطمئن باشد کسی را که هدف قرار می دهد مافیا باشد چون اگر به اشتباه شهروند را مورد هدف قرار دهد، خودش از بازی خارج می شود. با شلیک درست تک تیر انداز ، شخص مافیایی حذف می شود اما باز باید یادآور شویم که تیر او به رئیس مافیا اثر ندارد و از بازی خارج نمی شود.

اسنایپر اگر به اشتباه یک شهروند را انتخاب کند و مورد هدف قرار دهد تیر به آن شهروند انتخاب شده است اصابت نمی‌کند اما خود تک‌تیرانداز قطعاً از بازی خارج می‌شود حتی اگر دکتر همان شب تک تیرانداز را نجات داده باشد. بنابراین وظیفه ی سنگینی به او هست و باید هوشمندانه و با اتکا بر استدلال‌های موجود در بازی از تیر خود استفاده کند چون ممکن است به قیمت جان خودش تمام شود.

نقش اسنایپر در بازی مافیا یا تک تیرانداز یکی از نقشهای پیشرفته در گروه شهروندان، است. همانطور که میدانید بازی مافیا، بین دو گروه اصلی شهروند و مافیا انجام می گردد که این دو دسته درتلاش هستند تا مسیر بازی را به سمت برد خود حرکت دهند.

در بازی کلاسیک مافیا هر کدام از افراد دارای نقش های خاص خود هستند که با توجه به آن، عملکرد متفاوتی را نیز در بردارند.

معرفی و بررسی بازی دیمنز سولز (Demon’s Souls)

نگاهی به نقش اسنایپر در بازی مافیا

شروع بازی این گروه توسط مدیربازی، گرداننده یا خدا صورت می‏گیرد. تک تیرانداز بنا به ضوابط ابتدای بازی دو حالت، تیرمحدود یا نامحدود اقدام به فعالیت و حذف مافیا در ژانر شب را برعهده دارد.

پلیس بد به علت اینکه در ژانر روز بازی مافیا نتوانسته افراد را متقاعد کند که فرد مورد نظر مافیا است، در شب بعد از فرمان گاد اقدام به از بین بردن کیس مورد نظر خواهد کرد.

معرفی بهترین بازی های پاسور آنلاین

زمان فعالیت تک تیر انداز در مافیا

این نقش در ژانر شب فعالیت خود را آغاز می‏کند. کاربر این نقش در شب به فرمان مدیر چشمهایش را باز کرده و هر کسی را که از نظر خود در دسته شهروندان نیست، حذف خواهد کرد.

ممکن است محدودیت تیر برای نقش تیرانداز در بازی مافیا وجود داشته باشد بنابراین، باید در مصرف آن در مدت زمان بازی دقت بیشتری را صرف کند و هوشمندانه انتخاب کند. اگر در تایم شب اسنایپر با توجه به محدودیت‏های اوایل بازی، تیر کمی داشته باشد می‏تواند تیراندازی نکند تا در موقعیت مناسب این کار را انجام دهد.

بازی Watch dogs Legion؛ هرآنچه درباره واچ داگز لژیون باید بدانیم

نکات طلایی در نقش اسنایپر

بطور کلی تیرانداز برای حفظ شهروندان و پیروزی آن ها تلاش می‏کند و سعی دارد عدالت را در بازی ایجاد کند. نحوه عملکرد نقش اسنایپر در بازی مافیا را می توان در چند مورد بیان کرد:

  • اگر در تایم شب، مافیا و اسنایپر به یک فرد شلیک کنند، شخص کشته می شود.
  • اگر گادفادر به تک تیر انداز تیراندازی کند، در این خلال، اسنایپر به کسی شلیک کند، در این زمان شلیک او در بازی تایید نمی گردد.
  • گادفادر و اسنایپر نمی‏توانند رویین تن را از بین ببرند.
  • تک تیر انداز همزمان دو تیر را می تواند در یک شب شلیک کند.
  • او خودکشی نمی کند.
  • برای جذابیت بیشتر بازی، بعد از اتمام تیرها بهتر است در شب اسنایپر بیدار شود تا متوجه اتمام تیرهای آن نگردند.
  • اسنایپر اگر به شهروندان تیر بزند خودش از بازی خارج می گردد و شهروند بدون هرگونه مشکل به بازی ادامه می دهد.
  • تیر او به اعضای سیاه اثابت می کند ولی باید توجه داشته باشید که گادفادر، قاتل درواقع همانند قوانین شهروند تیربه آن ها اثری نخواهد گذاشت.
  • فردی را که اسنایپر از بازی حذف کند، می تواند توسط دکتر نجات پیدا کند.
  • اگر کسی را که هدف قرار داده از بازی اخراج نگردد، فرد مورد نظر رئیس مافیا بوده است.
  • شما می توانید برای اطلاع از نحوه بازی و معرفی کامل شخصیت های بازی مافیا از مجله اینترنتی پلازا دیدن کنید.

سخن پایانی

در این مطلب کوشیدیم شما را با نقش تک تیر انداز در بازی مافیا آشنا کنیم. حالا از شما می پرسیم. آیا تا بحال تجربه بازی مافیا را داشته اید. اگر این تجربه را داشته اید اسنایپر بوده اید؟ برای ا از لذت بازی مافیا بنویسید.

برای اطلاع از اخرین اخبار بازی های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی و سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]